12 April 2009

Pergiii JUa!!!!


Aku kehilangan kata-kata kali ini.....

Aku dipujuk lagiiii....

Hari Isnin ini.... aku kena berikan jawapan....

Sama ada aku akan terus bersama dia.....

atau pergi kepada yang baru....

.

.

Korang dapat baca ati aku???

Korang tahu apa yang aku inginkan??

.

.


Mesti tidak....

korang x kan paham....
X kan paham.....





Kalau aku pergi tak bermakna aku tak sayangkan yang lama.....

&

Tak bermaksud aku terlalu menyintai yang baru.....




Ini semua ketentuan Ilahi....




Aku tekad....

Aku nekad...

Biarlah korang nak kata apa pun pada aku....

Aku tetap dengan keputusan aku.....

Aku akan pilih yang baru....

Walaupun dugaan yg bakal kutempuh...banyak beribu....



Dugaan itu bakal kutempuh satu persatu...

memang yang lama itu sudah menjadi hak mutlak hak aku....

Hampir setahun aku bersama.....

Walaupun masih x puas mengecapi kepahitan, kemanisan dan pelbagai rasa.....

Namun....



Aku tetap pergi jua....

Yang baru menjanjikan pelbagai rasa....

Walaupun belum tentu bakal menjadi hak aku yg sempurna....

namun aku akan berusaha memenanginya.....

seperti biasa...

tatkala aku berubah







TEMPAT KERJA....




Ya....aku akan melangkah ke Company baru...

Meninggalkan yang lama kerana adanya yang baru.....

Semata-mata kerana familiku....

Dan lebih dekat dengan Wak Arjunaku......
Johor.....aku akan balik kesana............Tunggu aku!!!!!!!!

17 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

yea first lagi!

Yunus Badawi berkata...

bukankah kat Johor tu banyak raksasa? Selalulah lampu merah ultraman menyala lepas ni hehehe

dcrysz berkata...

YB...
tererlaa dapat jd first!!!

YB...
Kalau dah charger dpn mata... makin keraplaa ultraman lawan raksaser....
.
.
.
ahakss...
pas nih jaranglaa saya update N3...
yer tak???

ku tak sempurna berkata...

assalamualaikum...

semoga saudari tenang dan bahagia dgn keputusan yg dibuat...

adakalanya berjauhan itu lebih 'dekat'
dan
dekat itu lebih 'jauh'


renung2kan dan selamat beramal..



assalamualaikum...

Yunus Badawi berkata...

tumpang lalu
kts - aku tak tahu nak ngangis syukur atau nak gelak baca komen2 ko hari ni. Mcm ustazah aje hehehe

ku tak sempurna berkata...

assalamualaikum...
tumpang mencelah ya tuan umah..


YB,
bersyukurlah... menangislah... inilah diri sy yg sebenar..
percayalah... sy layak dijadikan teman hidup... oopppsss.. tapi YB sudah berpunya... bukan teman hidup YB ya..


assalamualaikum YB...

dcrysz berkata...

KTS...
Kalau cenggini citernya....
aku rela mendapat payung emas kalau bakal adikku begini lakunya....ah....
aku rela....

YB...
Kena buat sujud syukur nih....
KTS dah jadi ustazah lar ni...

Yunus Badawi berkata...

tumpang lalu:
kts
saya sunguh bersyukur melihat perubahan positif ni.
Mungkinkah saya akan 'merindui' kenakalan ko?

dcrysz - takkan kalau dah pindah Johor kurang berblog? Sunyilah kalau mcm tu huhuhu

Chekgu BaniHassim berkata...

ingat nk berubah hati pada pemuda lain tadi...
huhu

~Cinta Cukulet~ berkata...

selamat beralih arah, eh beralih angin hehe

NoRT berkata...

sematkan azam baru... nti da dpt kawan baru,mesti best... tp jgn lupa kawan lama

syah shah berkata...

awal-awal entry lagi dah boleh ku agak kau bicara tentang soal kerja... apa-apa pun, selamat berbahagia di tempat baru bersama dengan arjuna mu di sana... :D :D

dcrysz berkata...

Cikgu BH..
Ah...kalau nak suwoh saya kene lepuk lagiii ngan CKLah...
suwohlah wat perangai lama....
hissh....

Cinta Cukelat...
Kekekek....kalau dah spesies nakal... mana beralih pun mmg ada yg tersangkut...
tu yg kena dedekat...terjamin skit

Nort...
Kawan baru???...kekeke...mesti dapatnyer...
masalahnya kawan lama nih....
x leh lupa sbb ngah bergayut kat kaki nih....huhuhuhu


camaner tu???

dcrysz berkata...

Syah shah..
ko mmg best.. ingat aku nyer perjalanan idup...

aku wat keputusan pun sbb aku kena jauh dari apa yg aku ada kat siniiii...
kalau x...kejap2 insap...sok buat lagik...sampai bila???

dcrysz berkata...

YB..
sowilaa x perasan td....

yelaa adik KTS kita ngah syedih tu... dah x nakal...


Pasal update N3 nih...
ish...mana blh x gaduh ngan kengkawan kat alam maya ini...
lelagi KTS..CKLah..SyahShah...Tijah..YB...dan seanteronya...
rinduuu ooooo

Khairul Antasha berkata...

tunggu aku....aku ingin bersamamu..hehehehe

dcrysz berkata...

Khairul antasha...
ko akan ke johor jugaaa??
marilaa ikut serta....
kita jumpa di sanaaa....

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day