16 April 2009

Mr aRuL.....


Minggu ni aku semakin semangat bekerja, walaupun aku kian meninggalkan tempat duduk tu. Ah menciiiiiii...... aku x suka perasaan nih..... perasaan bercampur baur......


Aku benar-benar dalam dilemma....


Kat siniii tempat yang aku suka...... aku baru rasa nak tarik napas lega.... tempoh setahun bukanlah lama sangat.....sekejap jer rasanya.....tetiba dah nak mula semula.....


Mula untuk belajar benda baru... tempat baru...bos baruuu.....kawan baruuu.....skandal baru...oppsss...salah lak...

Eiiihhhh...penat...penat....


Sebenarnya aku cemburu dengan orang yang akan amik tempat aku tu..... Cemburu sangat...


Yelahh...mana ko nak dapat bos tau menghargai kejer kita??? yang baik ngan kita.... yang sentiasa memberi peluang untuk kita blajau.... yang x pandai nak preasure kita.... janji kita be positive....dan sentiasa nak blajau menda-menda baru nih....


Dia begitu open...open minded person....soft spoken... dapatlak pembantu yang lemah lembut macam aku nih...ahakksss sesuai sangat dan begitu padan skali.....


Aku masih ingat memula aku duk kat tempat tu.... Aku rasa dia lah bos yg lansung x amik tau hal org bawah...tp lelama aku paham dia.... dia x kisah bila ko nak buat sesuatu atau mcmn ko nak buat...janji dia nak ko cuba buat...dan ada hasil...tulaaa dia bos kesayangan aku....



Dia x pernah nilai ko dari warna kulit walaupun aku nih sekufu skit ngan dia... tp dia x tau memandangkan kaler aku nih terang dari dia ...hua hua hua...


Bos aku nih x pernah kenal putus asa....sampai ari nih...dia tetap bertanya....samada aku nih berpaling tadah dari keputusan aku....aku suka cara dia....so cute... Dia mengajar aku .....


Perkataan putus asa x penah ada dlm kamus idup dia.....kelakar...dan sentiasa memberi tunjuk ajar.....

Selain tu...dia jugak x de sikap bossy.... kekadang aku tengok dia turun sendiri buat kejer2 aku... sbb dia sian tengok aku wat kejer yg bertimbun-timbun nih.....dia sukakan 'win win situation'. Aku tolong dia....dan dia akan amik kejer aku yg mana dia bleh tolong.......ah dia mmg baiikk.


Benar aku sayang bos aku tu.....Aku sayang dia...... (sbg bos laaa.....Upin jgn jeles yer...)

Andainya ada peluang lain kali untuk aku kerja dengan dia lagiiiii... memang aku x kan tolak....


tapii kini aku x daya nak buat apa2 pun....

Sampai masa aku pergi jua.....

aku terpaksa lupakan apa yang aku suka...apa yang aku sayang...apa yang kejarkan selama ini....

semata-mata demi wak arjuna....


"Tempat isteri di sisi suamiiiiii".............itulah kata2 orang tua.....

Aku redha.... nilaa perkara yang buatkan aku sedih sebenaunya.....


Keputusan yang paling besau aku penah buatlaaa......
masa nak kawin ngan wak arjuna pun x sesusah nak pikir cenggini.....dia pinang aku terima jer... janji mak abah suka...kekekekek...aku bercinta pas kawin tu.....best wooo.....hehehehhee....

Apa yang aku harapkan dia dapat pembantu lagi baik dari aku....dan aku dapat bos lagi best dari Mr Arul aku tu....


Thanks Mr Arul.... u'r good teacher, brother & friend.
(tapi aku nih tamak...kalau leh aku nak bawak apa yang aku ada kat siniiiiii...............
sumer-sumer skali kalau leh....tp xleh.....nanti org kata Dak Epa nih tamak lak....)

17 ulasan:

Khairul Antasha berkata...

betul..betul..betul...tmpt isteri di sisi suami..demimu wak arjuna..ekekeeke

syah shah berkata...

bagusnye bos ko... heheheh

tapi cemana bagus pun, lebih afdhal ko ke tempat yang lebih dekat ngan laki ko... :D :D

Hidemichi berkata...

aku syak mau menangis kalau encik arul tu baca en3 ko ni!

+NADS+ berkata...

hahaha...
paksa rela ke?
baik awak ikt je wak awak tuh...
kate sayang kat wak kan???
hehehe...
nanti nangis2 windu plak...
hahaha

Yunus Badawi berkata...

Sekarang mmg lah ko sedih nak tinggalkan Mr Arul yg baik tu tapi bila ko dah di samping Wak Arjuna ko tambahan ko org tengah cas bateri, mesti ko lupa Mr Arul tu kah kah kah

~Cinta Cukulet~ berkata...

takpe la, Mr Arul tu pass kat org lain pulak..err cam saya ke hahha..MR Arullll I'm comingggg hahaha

ku tak sempurna berkata...

baru ko tau tmpt isteri di sisi suami eh??

ingat tak tau...

wak arjuna.... im going home... cik puan dah nak balik..


hehehehehe

dcrysz berkata...

KTS...
tima kasih sbb jg wak arjuna ku semasa ketiadaanku... amat kuhargainya...




tp kenapa wak arjunaku tu kurus???
Ko x pandai masak ker???/ ish ish...

dah balik ... balik...
blajar masak yer...
dah pandai bg tau yer.....

dcrysz berkata...

Khairul antansha...
Macey dik...

Syah...
Apdal... lambatlaa bateri weak yer tak???

Hidemichi...
Syyy...lepuk kang...jgn kabo kat dia... huduh dia nangis tu!!!


Nads...
Aku relaaa demi cintaku yg kuduuuss

YB...
Ala YB nih...macam tau-tau jerk...ish malu tau...ouch!!

dcrysz berkata...

Cinta Cukulet...
Jg laaa yer bos aku tu....
nanti kena sebat kang!!!

kakpah berkata...

nak tanya sikit le. Ko orang melake ke. akak dengau sleng melake ko pakat nau.. he..he..

kakpah berkata...

eh..pakat lak. pekat.

dcrysz berkata...

kak pah...
Org melaka pun x sepekat nih kak...
kekekeke saya org johorlaaa kak...

Yunus Badawi berkata...

kts bukan tak tahu masak tapi banyak sgt yg dia tak makan. Itu yg wak arjuna jadi kurus.

kts - aku back ko malam ni. aku tengah baik hati ni atau istilah ko gumbira hehehe

dcrysz berkata...

YB...amboi2....ish ish ish...
nak kena kutil YB nih....

Yunus Badawi berkata...

apasal malam ni ramai yg 'nak mengganas'? Tadi aku pegi rumah ckLah, acik dah sergah, ini ko pulak nak kutil aku.

Tolooooooon

xiiinam berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day