02 Mei 2009

diA adALaHHH.......


Hati ku berdegup kencang.....
siapakah dia???

Kereta itu x pernah kulihat......Siapa yer????


Tetiba dia kuar dari keta....


Tersengih....





Setelah puas soal jawab.....


Yang aku tau mamat nih dah tunggu sampai tertidur di dalam keta dr jam 8 mlm lagiiiiii....


Aku pun menalipon jiran selang sebuah rumah.....






Aku ketawa







Dia ketawa





Jiran aku ketawa





Jenuh kami2 nih ketawa.....














Masalah mamat tu & aku pun settle........





dan aku bleh rehat seaman2nya.....


pssstttt.....korang tau apa jadik???


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.




Sebenaunyer...mamat tu dari Penang, kekononnya nak bercuti dan melawat kakak dia di Melaka. Penah dtg sini sekali jer ...Dia ni...ingat2 lupa....umah kakak dia.... tapi kata orang bodoh2 sombong. Nak buat surprise kat kakaknyer x kena tempatnye.... Maka dia tunggulaaa kakak dia kat umah aku nih...


Menaun menunggu kat umah aku...sdgkan umah kakak dia selang sebelah umah...dan dah balik dari kerja dari jam 6 petang lagiiiiii...


Senang ckp mamat nih salah umah....dan salah org yang dia tunggu....huhuhuhuhuhu


Skang nih aku masih ketawa dan tersunyummmmmm lagiiiiii!!!!!





Ada2 jer kan???

01 Mei 2009

siaPaKAh diA????



Aku ingatkan maleh nak update N3 ari nih....

maklumlah...heharri cutiiii nih....Ingatkan nak cuti berblog jugak....



Tetiba balik dr berpoya-poya ditempat kerja kul mlm 10 td...

Ada sebuah kete menunggu di hadapan umah....bebtul depan pagau umah....



nak kata wak arjuna... dia janji akan balik ke sini minggu depan....

maklumlaaaa.....rindu nak melawat anaknya yg sorang tu.....hik hik hik....




dalam kegelapan malam ....aku mmg x dapat nampak siapakah pemilik keta tu......

tetiba dia kuar.......dari keta tersebut..........


ah.....




JENG....JENG....JENG.....









agak2 korang saper yer?????............

(sok arr sambung yerk....kat kul 2 pagi nih....dah ngantukkkkkssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzz)

28 April 2009

SuNyUm.....eh eh eh....SeNYuM.......

"Senyum seindah suria.........yang membawa cahya...


senyumlah dari hati...........dunia mu berseri......"




Ingat lagi lirik lagu tu. P3lilin nyanyi tadiiiiiiiii......


masa aku dok menyakat kengkawan kat opis nih............


Hari ini aku dari pagi asyik tersenyum.....


kenapa?? Sebab aku suka 'sunyum' eh..eh...eh... senyum....





pas tu insiden tghari lagiiii la...membuatkan aku bertambah lebau senyuman ini.....
(kat Jai's corner....heheheehe)


Senyuman yang paling indah adalah senyuman yang datang dari hati yang ikhlas...
(macam pakcik nih.......ehehehhee)

dari hati yang penuh kasih sayang.....
cheh.... bertambah munge2 bahasa aku ari nih.....


Yang penting aku masih lagi tersenyum semasa menulis N3 nih....

walaupun dah petang hari....




Dak P3 lilin kata aku dah sawan.....

ish..aku hepi....so aku sunyumlaaa....

Tapi kenapa aku hepi????




Ish...malu arr nak cakap....




Tp yang buatkan aku tersenyum segalanya bermula dari petang semalam........

SEMALAM.....SEMALAM....SEMALAM.........
.

.
.

.
Maknanya....


kenangan semalam-semalam buat aku suka & gembira...hehehehehe


yer ker???
iyer...percayalaa.....

(sebenaunyer aku x tau nak tulis pasal apa untuk N3 kali nih...tapi aku nak tulis jugak memandangkan akunyer semangat semerah kaler baju yg aku pakai...hua hua hua....)

26 April 2009

si KUciiinGG yG cOMeL!!!

Si kucing yang comel…
Kau hadir dalam hidupku….
Memberikan cahaya & ilham…

Namun aku x rela untuk membiarkan kau hanyut melalui arus yg berliku…
Kerana aku….
Telah ditakdirkan begitu….
Tidak rela untuk menarik kau susah bersamaku….
Banyak rintangan yang kau perlu lalui….

Si kucing yang comel…
Kau tahu sempadan kita…
Ku tahu kau pasrah…
Dengan apa yang berlaku…
Maafkan aku….

Aku nak kau tahu
Aku percaya…kau mampu membahagiakan ku….
Kerana sikapmu & kenakalanmu benar-benar mencuit hatiku…

Tapi telah kukata…
Kau tidak sesuai buatku…
Kerana aku terlalu matang untuk menjagamu…
Pemikiran kita juga berbeza
Maafkan aku…

Duduklah kau di sana…
Namun aku akan tetap memanjaimu…
Tanpa sebarang prejudis!!!

tetiba abis exam.....aku blues ngan kucing comeyyy lak.... ala musyuk2....hik hik hik.... makin besau aku nyer masalah nih....

mula sawan ngan kucing...keh keh keh...tulun...tulun..tulun....

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day