26 April 2009

si KUciiinGG yG cOMeL!!!

Si kucing yang comel…
Kau hadir dalam hidupku….
Memberikan cahaya & ilham…

Namun aku x rela untuk membiarkan kau hanyut melalui arus yg berliku…
Kerana aku….
Telah ditakdirkan begitu….
Tidak rela untuk menarik kau susah bersamaku….
Banyak rintangan yang kau perlu lalui….

Si kucing yang comel…
Kau tahu sempadan kita…
Ku tahu kau pasrah…
Dengan apa yang berlaku…
Maafkan aku….

Aku nak kau tahu
Aku percaya…kau mampu membahagiakan ku….
Kerana sikapmu & kenakalanmu benar-benar mencuit hatiku…

Tapi telah kukata…
Kau tidak sesuai buatku…
Kerana aku terlalu matang untuk menjagamu…
Pemikiran kita juga berbeza
Maafkan aku…

Duduklah kau di sana…
Namun aku akan tetap memanjaimu…
Tanpa sebarang prejudis!!!

tetiba abis exam.....aku blues ngan kucing comeyyy lak.... ala musyuk2....hik hik hik.... makin besau aku nyer masalah nih....

mula sawan ngan kucing...keh keh keh...tulun...tulun..tulun....

27 ulasan:

ku tak sempurna berkata...

haaaiihhhh....

naper aku plak yg rasa sedih ngan kucing comey tu... ;(


meh.. bagi aku...
biar aku yg jaga plak... ;)

Tijah berkata...

kau apasalah blues je nih? haaaaaaaa.............

mechen berkata...

aik..kucing comey??? sape tu erk...hmm..sedey nye ngan kucing tu kan..hahahaha

sakurasa 2 berkata...

omelnya kucing tu....
meh nak manja2 ngan dia...

dcrysz berkata...

KTS...
ala...x lehlaa....aku sayang kucing tu...
tp x leh jaga dia.....


Tijah...
laa blues ngan kucing....
kang aku blues ngan org kang kena marah....

KTS kata nak wat citer pasal haiwan.... abih dia x wat dah...
aku wat laa pulak...ish...

mechen..
a ah...sian kat kucing tu....
sayang kat kucing tu...

sakurasa...
mmg kiut....kucing itu...

ku tak sempurna berkata...

cehhhh!!

tamak la ko ni..

dah taknak tu, bg la kat org lain plak..

tak baik tamak2 yau..
nanti yg dikejar tak dapat, yg dikendong berciciran..

hik hik hik..

mechen berkata...

haha..adeh2..kucing2..cmne leh ader citer kucing ni erk..konpius nih..haha..sib baik syg kucing, klu syg org naya nih..hahaha


xpe, jg la kucing tu bek2 na..haha

dcrysz berkata...

KTS...
ko nak amiklaaa kucing tu....

x de yg dikejar... x de der berciciran....

dah nama pun miowww...

mechen...
kucing pun kenkadang dimanja...dibelai... tp ada ketika dia gigit jua kita...
bila dia rasa x suka...

syah shah berkata...

aku nak kucing... tapi aku elergik dengan bulunya... tapi aku nakkkk.... Wooo~~ Sedih sedih... MEh kita berblues bersama mehhh... Hik hik hik hik hik :P :P

~Cinta Cukulet~ berkata...

sawan kucing? harus diubati dgn minum teh misai kucing...ngehehehe

dcrysz berkata...

Cinta Cukulet...

Jenuh aku nak menarik misai kucing tu...kekekek
kalau janggut kucing???


eh eh eh....kucing ada janggut ker???..kekeek

kambin adeler...keeekke

dcrysz berkata...

Syah shah...
tu arr aku suka kucin...

tp auni takut kucin....
so...aku terpaksalah tinggalkan kucin yg somey tu...huhuhuhu

marilaa berblues bersama2...sempena ari blues kucin sedunia.. hik hik hik...

Rashid berkata...

salam

Nak kawan ngan kucing tu gak boleh?

dcrysz berkata...

mmm... leh...apasalahnya....

miowww... bleh kan??? kan??? kan???
kucin leh ckp ker???

dcrysz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Faris Ibrahim berkata...

Baca ayat utk kucing tu amat indah..
Tapi siyes awk angau dgn kucing tu..
Hehe..bermunge-munge ayatnye..

Aku... Dia... Kamu.. berkata...

Kat area blok aku tiap2 malam bunyi kucing bergaduh! Bising betul! Kadang2 cam dgr bunyi baby nangis pun ader!! Angker betul!!!

mechen berkata...

manakah kau kucing..mari kite cari kucing tu bersama2..marriiiiii!!! hahaha

syah shah berkata...

apdet cheq, apdett..

khairul onggon berkata...

Ni betul2 cerita sang kucing ke atau org yg punya kucing ni?? ehek... Semoga kucing2 itu bahagia selalu hendaknya.. hehehehe... :)

dcrysz berkata...

faris...
betul ngan ...kucinlaaa

Aku Dia Kamu...
Tu nama dia kucin kurang kasih sayang....ngeh ngeh ngeh....

mechen...
x yahlah cukuplah kucin tu jer...
kalau nak carik lain cariklaaa sendirik...

syah shah...
baik cikgu...akan diapdet dgn kadar segera yer...

khairul onggon...
kucinlaaa....kucin tu x bertuan lagiiii.... tu yg nak nolong carik tu...

su berkata...

kucen yg tomey! tp ati2 kalau dia ade mood yg x baek! hehehe...

dcrysz berkata...

su...
tul...kenkadang kalau mood x baik... dia gigit jari nih... cakit tau tice su...

theconfused berkata...

aku tak ske kucingggggg... tak ske!!!

dcrysz berkata...

theconfused...
aku pun memula x suka....
tp kalau dah dia pandai bermanjer.... tetiba bleh suka...

tu laa dia kucin....huuhuhuhu

Yunus Badawi berkata...

apa kelas main dgn kucing? Mainlah dgn rimau ngaum ngaum

dcrysz berkata...

YB...
a ah kan.... rimau pun somey jugak...

nantilah carik ghimau kat zoo buat anak angkat...kekekekeke

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day