28 April 2009

SuNyUm.....eh eh eh....SeNYuM.......

"Senyum seindah suria.........yang membawa cahya...


senyumlah dari hati...........dunia mu berseri......"




Ingat lagi lirik lagu tu. P3lilin nyanyi tadiiiiiiiii......


masa aku dok menyakat kengkawan kat opis nih............


Hari ini aku dari pagi asyik tersenyum.....


kenapa?? Sebab aku suka 'sunyum' eh..eh...eh... senyum....





pas tu insiden tghari lagiiii la...membuatkan aku bertambah lebau senyuman ini.....
(kat Jai's corner....heheheehe)


Senyuman yang paling indah adalah senyuman yang datang dari hati yang ikhlas...
(macam pakcik nih.......ehehehhee)

dari hati yang penuh kasih sayang.....
cheh.... bertambah munge2 bahasa aku ari nih.....


Yang penting aku masih lagi tersenyum semasa menulis N3 nih....

walaupun dah petang hari....




Dak P3 lilin kata aku dah sawan.....

ish..aku hepi....so aku sunyumlaaa....

Tapi kenapa aku hepi????




Ish...malu arr nak cakap....




Tp yang buatkan aku tersenyum segalanya bermula dari petang semalam........

SEMALAM.....SEMALAM....SEMALAM.........
.

.
.

.
Maknanya....


kenangan semalam-semalam buat aku suka & gembira...hehehehehe


yer ker???
iyer...percayalaa.....

(sebenaunyer aku x tau nak tulis pasal apa untuk N3 kali nih...tapi aku nak tulis jugak memandangkan akunyer semangat semerah kaler baju yg aku pakai...hua hua hua....)

32 ulasan:

syah shah berkata...

cube cerite lek lok, ape yang jadik smalam?? nak gak merasa senyum berjam-jam nih... Kikikikik :P :P

~Cinta Cukulet~ berkata...

senyumlah..senyumlah..ahaii cik mek molek...

hehe..

baguslah senyum dari masam muka..

meh kita pakat senyum..ngeeeeeee

dcrysz berkata...

syah shah...
sebenaunyer aku pun x tau... apa pasal aku tersenyum...
cuma aku rasa nak sunyum jer...

SAWAN SUNYUM...

Cinta Cukulet...
Ngeeee tu....bukan sunyum.... itu nama dia menyeringaiiii....hik hik hik...

kalau sunyum nih... bibir tu nak tersimpul...sbb sunyum...

dan aku masih tersunyum... ; P

MUNSYI ragbar berkata...

perkara paling murah untuk diberi tetapi paling mudah mendapat ganjaran...SENYUM lah selalu. Masih tersenyum??? Anda memang menarik!

ku tak sempurna berkata...

aku memang miss SENYUM.. manis sokmo..
oopppsss... terpuji diri sendiri kat umah org plak...



.
.
.
.
.

senyumlah selagi boleh senyum :) :) :) :) :) :) :) :) :)



dah tak teringat kucing comey ke??....

hikkkksssss

Yunus Badawi berkata...

yg sentiasa senyum ni kerang busuk. Ko tak nak buat n3 tentang kerang ke? Kalau ko tak nak, kts sure sanggup aje. Dia kan rajin mengkaji binatang.

dcrysz berkata...

Ragbar...
Alahaiiii.... (ngah senyum lagiii ni.......)


KTS...
aku tau ko manis...biau pun ko ngah nangis...yer tak???
kekekkeek...

Alaaahaaaaiiii...aku x tau nak kata.... mmg ngah senyum lagi nih....


YB...
kerang busuk??? ....itu kerang yg busyuk....
saya wangiiiii...hehehehhe

KTS...bila N3 kerang nak kuar???

oney berkata...

kemungkinan besar anda mengalami kecacatan otot dalam tempoh singkat.
sila rujuk doctor yang bertauliah untuk mendapat rawatan yang sewajarnya..

jika keadaan ini berlanjutan, saya dengan rela hati akan mengisi segala butir anda di dalam borang Hopital Bahagia.

kehkehkeh..

dcrysz berkata...

oney...

yang pastinya ari nih adalah ari kedua untuk terus aku tersenyum... tersenyum... tersenyum.....
kerana malam tadi puncanyaaaaa..

Hospital Bahgia....

ah aku mmg ingin sentiasa bahagiaaaaaaaaaaaaaa........

ku tak sempurna berkata...

YB & dcrysz,

n3 kerang mungkin tak keluar..
sebab aku elergik ngan binatang ni..
dah lama tak sentuh..
tggu aku sentuh, bengkak muka aku, baru bole buat n3...


nak aku sentuh ke??
issshhhh... tak sanggup nak berkorban sbb korang.. :P

Yunus Badawi berkata...

dcrysz - tumpang lalu (rumahmu rumahku jua)

kts,
dulu semua sanggup, sekarang pegang kerang pun dah tak nak.

malam nanti aku hantar ulat gonggok kat ko hehehe

Khairul Antasha berkata...

smbil menaip ni asyik senyum je sy nih kak...senyum memanjang nih...kalo lame2 sy senyum sure org ckap sy mental..wakakakakak

ku tak sempurna berkata...

tumpang lalu tuan umah,
rumah mu bukan rumah ku..
lainlah YB..
korang berkongsi rumah rupanya.... menyampah!!


bang... tak paham laaa... :P :P :P
apa yg aku sanggup??


malam nanti jgn hantar kat umah eh... aku takde.. gi clubbing... menghibur hati...

hik hik hik..

sesekali enjoy!!

Rashid berkata...

dcrysz,

ermm baguslah kalau dcrysz selalu senyum. Kan senyum itu awet muda. Badan akan rasa sihat dan cergas ceria bila kita selalu senyum..

Nak tengok gambar dcrysz senyum.. mana gambar tu? Bagi saya ek..

dcrysz berkata...

KTS

Laa..baru tau ker aku ngan YB berkongsi umah...ekekkekeke
kalo ko nak...ada lg bilik kosong utk disewa....

YB...
Sewa bulanan ko x bayau lagi nih??? bila nak bayau...setakat ikan koi yg ko antau tu..... x kira...

sewa tetap dikenakan....

KTS & YB...
Ala...ulat bulu gonggok tu tunggu sampai ko balik dr Clubbing...jgn risau...

dcrysz berkata...

Khairul Antasha...

Dik ko jgn lupa isi skali borang
PARA 8/7...kemasukan ke Hospital Bahagia...

Kita daftar sesamer yer....hehehe

Rashid...

Xleh tgk dcrysz sunyum... takut ramai yg cair...heheheehe

Yunus Badawi berkata...

bukan aku dah bayau sewa setahun ke hari tu? itu duit sewa wei bukan duit hantaran adeh deh deh

psst - kalau wak arjuna baca mampus aku ngeh3x

khairul onggon berkata...

Senyum itu indah, tapi tak semestinya yg indah itu waras sebab kalu sorang2 senyum ada masalah tu.. ehek... :)

Sy pun dah tersenyum sorang2 dah ni... hihihihi...

anne berkata...

hi dcrysz

kiter mmg suke tgk org hepi2 ni.. aritu tucin, arini sunyum lak.. esok aper ek?

dcrysz berkata...

YB..
laa aku ingatkan duit hantaran...adeh...salahlah tu rupanya...

alamak...dah tercakap kat sini lak...heheheh

Khairul Onggon...
Ko pun dah senyum jugak yer..
meh...isi borang sesamer...meh meh..

anne...
esok???... jap2 ngah pikir nih sambil tersunyum lagiiiii.... ;)

dcrysz berkata...

YB..
laa aku ingatkan duit hantaran...adeh...salahlah tu rupanya...

alamak...dah tercakap kat sini lak...heheheh

Khairul Onggon...
Ko pun dah senyum jugak yer..
meh...isi borang sesamer...meh meh..

anne...
esok???... jap2 ngah pikir nih sambil tersunyum lagiiiii.... ;)

Mak Su berkata...

comelnya baby tu senyum, senyum ker sunyum? macam nak sium jer... :)

dcrysz berkata...

Mak su...
x nak sium yg punya N3 nih ker???
tuan punya sunyuman lagi rasa nak sium...hik hik hik...

Hidemichi berkata...

ish...mcm nak wat gaduh je entri ni!...adoi.

Yunus Badawi berkata...

ko tak jadi nak SPAM n3 aku kan hari ni? Bolehlah aku senyum hehehe

dcrysz berkata...

Hidemichi....
aku ttp tersenyum.....
sbb ko x leh carik gaduh ngan aku
uweeeekkkk....;P.....
sambiillll tersunyum lagiiii....

YB...
mementangkan aku ngah mood senyum...sesambil menyiapkan kejer2.... so nanti ko...aku SPAM...
siap sok2...heheheheh

senyuman paling jahat!!!!

tasikmerah berkata...

malam jumaat le tuuuuuuuuuuu....


kih kih kih....

dcrysz berkata...

tasikmerah....
huwaaaaaa...huwaaaa....
tetengah aku sunyum.... bila teringat malam sumaat nih aku rasa nak nangis....huhuhuhuhuhu

wak arjuna x balik minggu nih....

izman berkata...

tersenyum aku baca entri kamu ni

syah shah berkata...

ko tak abes senyum lagi ke?? Heheheheheh :P :P

xiiinam berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Chekgu BaniHassim berkata...

senyum kan dapat pahale...
pahala sedekah...

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day