24 April 2009

TaG!!!!

aku kena tax.... eh salah...kena TAG lak....saper memandai tag aku nih....huhuhuhuhu
si P3lilin .... & pas tu dak Nads tu....mementanglah dia kenal aku nih secara pizikal nyer...
dan tau nama glamer aku kat umah.... nads...siap baby ko sok... aku buli dia....hua hua hua....
so aku kombainlaaa yer.....mnjawab skali .....


  • Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu??

dcrysz......dz...nama aku....cry.....nangis.............s......special.....& blues....sbb aku ngengada...nak letak perkataan tu. Aku suka nangis sebenaunya.... dan nangis tu ubat pelega bg aku....so bg aku...aku adalah seorang yang special.....(perasankan??? kan ?? kan???)

  • Apakah link blok anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea nak namakan seperti itu??

dcrysz@blogspot.com sebab suka arr.....lagipun tu pun idea aku...bila datang idea tu...mmg aku x ingat...

  • Apakah method dlm penulisan anda??

Apa2 ajer yg terlintas kat kepala nih....

  • Pernah rase nak hapuskan blog anda? apakah sebabnya?

Dulu aku dah ada blog...aku dah hapuskan... sbb agak berjiwa remaja.... skang nih bila makin MUDA.. agak degil...x der maknernya aku nak tutup blog aku nih!!!

  • Apakah pendapat kepada blog yg mengeTAGs aku nih?? (p3 lilin & nads)

Dia org nih mmg dengki ngan aku...kalau dlm bhs French...jaloux....(jeleslaa tu...) sajer nak suwoh aku updet N3 nih....

  • Senaraikan 5 org yang aku nak TAG....

Hehehehehehe....5 owang....5 owang....5 owang....aku nak TAG..... aku x suka nak jawab TAG nih... penat arr....so aku x nak Tag sesaper aci tak????... Acilaaaa...

kang aku tag...org yg slalu kena Tag...mau dia luku paler aku nih....

11 ulasan:

sakurasa 2 berkata...

aci aci x yah tag sesapa he he he

Yunus Badawi berkata...

taglah aku sbb dah ada org yg tag aku benda yg sama huhuhu

Unknown berkata...

salam
suke nangis ke???
heheheheh

dcrysz berkata...

ooo...ada yg suka yer aku x tag sesaper yer....
kang aku tag ko kang???

YB...
aku kesiankan ko...kata kejer ngah banyak...kang aku tag kang...x siap kejer...

O
aku mmg kuat nangis.... kenkadang bila ada benda yg ngusik ati...air mata turun x bleh dihentikan...huhuu macam air mata air tu....

Yunus Badawi berkata...

kalau ko tag pun belum tentu aku buat. tak kuasa I hehehe

dcrysz berkata...

YB...
tau dah...tu yg maleh nak TAG ko...

ehhh..kejer x siap lagikan???
dah dah...gi siapkan sana!!!!????

BudAk hijAu berkata...

saya dah utang 180 TAG!mls nk jwb!

:D

KTS berkata...

muehehehehe..

aku maleh nak layan TAG..
klu boring thp GABAN, br aku layan..


hikkssss...

Syah Shah berkata...

aku layankan aje tag nih... tapi kadang-kadang kalo malas aku peram je dulu sampai timbul mood tu... Hahahahah :P :P

~Cinta Cukulet~ berkata...

aci...aci...hapuskan keturunan tag..hahaha

Yunus Badawi berkata...

nanti aku tag ko dgn kts sekali muehehe

Jemputlah masuk.....