14 April 2009

HiBErnaSi.....


Aku kehabisan idea.....


Aku kehabisan kata-kata.....


Kali ini aku dah tiada apa-apa nak dikongsi bersama.....


Tatkala aku sedang berduka.....




Bukan kerana kecewa ...atau juga kerana hampa....


Tapi kerana apa yang aku rasa....


Aku rasa aku dah tiada apa-apa.....


Ntah kenapa.....




Mungkin seketika ini....


Masa untuk menghibernasi lagi....


Kalau panjang umor kita jumpa lagi lain kali......
(Aku akan menyerang kembali pas abis exam ni nantiiiiiiiii..............tunggu!!!!!!!!!!!!!!)

16 ulasan:

Tijah berkata...

ko asal?

dcrysz berkata...

Ngah syedih....syedih sangat...

+NADS+ berkata...

sedih la sangat nak tggl skandal...
pegi baca buku sana...
belajar rajin2...
jgn degil2...
hahahaha.....

syah shah berkata...

terkadang, saat kita sedang mendaki bukit, memang pasti akan tersadung batu dan jatuh... berehatlah sebentar... selepas itu sambung kembali mendaki bukit itu dengan azam yang penuh...

~Cinta Cukulet~ berkata...

gud luck exam..:D

ku tak sempurna berkata...

slmt berhibernasi..

setahu aku, binatang je yg berhibernasi...

ko jenis apa??











aiiyyaaarrkkk... :)

tasikmerah berkata...

nak period kot ni yang....

:)



.

theconfused berkata...

hooooooooo....

bak kata pepetah negara mana tah...

percayalah yang pasti akan ada pelangi selapas habisnya hujan...

skang musim hujan, mmg syok kalo nak hibernate...

pas dah sudah, ko bgn cek... ada tak pelangi...

Hidemichi berkata...

Exam wat betul2...kene hambat ngan penyapu pulak kang!

dcrysz berkata...

nads...
pepandai jer ko kata aku ni syedih nak tinggal skandel...
dah ber taubuat laaa.... eh salah...taubat...kekekek

Syah shah...
aku ngah pikir bukit mana yg aku daki jatuh bergolek2...x tersadung pun...

Cinta cukulet...
macih...macih...

KTS...
ayam...ayam golek....kekekeka

Tasik merah...
mana ko tau...syy...jgn ckp ngan org!!!

dcrysz berkata...

the confused...
aku dah cek...pelangi x de..sbb bila aku bgn dari tido pas ujan....
dah malam....kekeke

Hidemichi...
X de der perambat ngan penyapu... tp katanya kalo x lulus... nak dibaginya auni adik seramaiii mungkin.....aramak!!!!

ku tak sempurna berkata...

study.. study.. jgn tak study..


ppssssttt... ayam ayam jgn sebut.. haiiippp

dcrysz berkata...

KTS... ko tanya...aku jawabler...
tp ada ker ayam hibernasi gaksss??? kekeke

Tanpa Nama berkata...

haa
ni la
time peksa mula la ilang katalah... nk hibernasi la...nk metamofosis la..fotosintesis la..kjap nk jadik lalat...x smpat tuka lalat ..da jadik nyamuk...da lupa nkk jdik lalat ke nyamuk...
heee..cam la x tawu perasaan x tentu arah nak peksa tuh datang..'examius hormon disorder' symptom..wakakakkaka..
apa pon gua da lepas..gud luck beb!
UMI FAG

Yunus Badawi berkata...

jgn masa exam pun lampu merah ultraman menyala sudahlah. nanti tak boleh konsentrat - maksud aku exam bukan yg mengecas bateri tu hehehe

dcrysz berkata...

Umi...
Ko nih aku x smpai bab tu lagik... 'examius hormon disoder'..
aku baru bab satu... m/s 17 tajuk 'pizza order'..kekekekeke

YB...
ala ingatkan mengecas baterii...
hik hik hik.... malu i tau....

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day