18 April 2009

deGiL tUL....



Kan aku dah kata dari awal lagiii..... kalau berminat apply...

Jangan tunggu lelama.....

Ko kata jiwa ko kat sana..... ko kata ko suka tempat tu....

jangan biarkan saja tanpa usaha....

hantarlaaa resume.... biau bos aku proses cecepat......

cepat interbiuuuu....


tapi ko abaikan...ko biaukan....

kau mudah lupa...bila ko selesa......

ko mudah lesu.... bila ko tertekan....


sekarang lagi ko sakittttt

tatkala ko baru nak usaha......

tp sumernya dah terlambat......terlambat sesangat......

sudahnya...hari yang sama.....hari ko baru nak usaha......

Usaha ko dah POTONG!!!!!


Bila ko dapat keputusan....tempat tu dah di isi oleh seseorang...

org luar!!!!! org luar!!!!

sedangkan aku rasa tempat tu paling sesuaiiii buat ko............


Tapi.....kalau aku cakap ko mesti marah.....

tu yang aku tinggalkan email dengan kata-kata nih......


"Kalau suka sesuatu....
kalau nak sesuatu....dan kalau terlintas di hati itu...
Cecepat ambil peluang tu....atau kata lain bertindak segera
Jgn sampai hampir terlepas baru nak cuba......
udahnya terlepas terus.....


X kiralaa dalam apa2 pun....Kan kau dah keciwa....
Dalam idup ni x de apa pun yg tunggu kita...
kita sendiri yg kena usaha utk pastikan agar peluang itu dekat dgn kita...."


Tu laa dia....kalau namanya dak Upin!!!...

kenkadang dia terlalu degil untuk dengau cakap kengkawannya....

tapi dia tetap tanya....

Tu namanya memang nak kena marah namanya.....

degil tul budak nih!!! lepuk jugak nih!!!!

8 ulasan:

ku tak sempurna berkata...

assalamualaikum..

adakah aku yg first..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh TAK SUKA!!

ku tak sempurna berkata...

ini citer pasal upin ke ipin??
kompius aku...










muehehehehe

dcrysz berkata...

KTS...
pasai ko x suka... aku tarik hadiah yg aku nak bg tu....

argh argh...tarikkkk!!!!!

Ini citer Upin Ipin N the Gangssss

dcrysz berkata...

KTS... lupa nak jawab...
Walaikumussalam.....

Yunus Badawi berkata...

bagi aje hadiah tu kat aku hehehe

Anak Pendang Sekeluarga berkata...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

syah shah berkata...

lepuk aje... aku tolonggg~~ Kikikikik

dcrysz berkata...

YB...
nanti saya hanta kat YB bg pihak yer.....

Anak pendang sekeluarga
Insyaallah...

Syah shah...
nanti aku sep ko yer!! pas tu ko tolong kasik lepuk sama diaaa..

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day