14 Mac 2009

WoNdEr PeTs.....

"Wonder pets...wonder pets.....Kami datang....untuk menyelamatkan dalam kesusahan....
kami x besar.... dan kami x kuat...bila bekerjasama semua jadik mudah.......hei wonder pets....yea!!!!!"

Hampir setengah hari aku mendengar dak auni menyanyi lagu tu..... sampai naik berbuih telinga nih...
Suka ati lah nak....asal bahgia....yelah....cuti sekolah dah mula.....dan maknanya....cuti untuk aku jugak.....
Yelah.... kejer kilang zaman krisis ekonomi nih...kejap2 shutdown.....emmm... sabau jer laa....
yang pentingnya aku masih bersyukur lagi...sebab masih lagi mempunyai kerja.... berbanding kengkawan lain yang diberentikan dari sesetengah kilang lain....

Tapi shutdown kali ini banyak memberikan aku ketenangan.... boleh aku kategorikan....masa hibernasi....
ialah....aku bleh tumpukan masa menyiapkan assignment dan juga persiapan utk exam bulan 4 nih..... sementara mengaturkan semua kerja aku kat opis yang makin lama kian berlambak....

Tapi untuk ari nih... aku gagal untuk pegang apa2 assignment atau buku pun..... aku hanya tumpukan Auni yang mula merengek rindukan ayahnya......mmm aku kena kuat...aku kena tabah....
kalau tak...semua nih gagal.......TIDAK!!!!!!!
mmm.... wonder pets aku......dah mula merengek.......mmmm

Tiada ulasan:

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day