13 Mac 2009

LuAR BiASa......


Waktu makan tengahari aku terpandangkan kawan lama......
Ialah isterinya kawan baik aku dulu....Tapi....kali ni....
dia buat x nampak atau pura2 x kenal ngan aku....tak lama tu.... turunlah satu girl dari keta dia.....
ooooo.... baru paham.... kekononnya dia org lainlaaa.... so....
biarlah dia.... lagi pun aku pun x kuasa nak campurtangan dlm umahtangga org nih.....
So x delaa aku toleh-toleh lagi kat dia.....

Bagi aku... kalau dia tegur aku macam biasa..... buat macam biasa... org lain pun akan pikir yang dia tu kawan biasa.
tapi...kalau dah sampai x nak menegur aku, buat tak kenal aku.... tu.... maknanya...LUAR BIASA...hehehehehe
(tu bagi aku laaaa...)

Apa yang dapat aku dapat katakan....
Tak semua orang pikir......apa yang kita pikir....
Tak semua orang buat......apa yang kita buat....
Tak semua orang tahu......apa yang kita tahu....&
Tak semua orang paham......apa yang kita paham.....
So... hanya tuhan yang tahu segala tindak tanduk hambanya ini.....
Kesimpulannya....suami kawan aku tu lebih mengetahui apa yang berlaku diantara dia dan that girl tu.....
Hanya orang yang melalui lebih mengetahuinya.....atau lebih paham....
Namun sebagai manusia... perkara2 sebegitu BIASANYA pasti menjentik perasaan....
Kalau x..... pasti ia manusia LUAR BIASA!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day