09 Mac 2009

PuLaK Dah....


Demam pulak daaahhhh!!!
Bagai balik dari merentas desa..... Penat sangat agaknya....

Hari jumaat baru ni.... 6.10petang kat tol ayer keroh....tetiba jam 7.15 aku dah kat Tol Kulai....hehehehe
Magic agaknya....biasanya sejam stengah baru sampai..... tapi kali nih....heheheheh nasib laaa tu....
kalau kena samaaan.....
pas tu trus jer kekampung Melayu raya pekan nenas....singgah semalam....kul 7.45 aku dah sampai.....
sok pepagi ada interview...hehehehe (jgn kabor kat bos aku yer...sambil menyelam minum air sirap.....)

pepagi tu... kul 10 ada interbiu kat kulai....
berdebar di dada tuhan sejer yg tau.... ish...ish....biasanya meng'interview' orang jer taunyer....huhuhuhuhu.....
So far macam biasalah..... bila dah mula sesi interbiu tu....hehehehe aku lak ter'interbiu org HR tu..kui kui kui...
last skali....dia cakap keputusan akan diberitahu dalam seminggu untuk 2nd interbiu....so

Aku pun teruskan perjalananku ke Air tawar 5, Kota Tinggi untuk menghadirkan diri ke umah kakak ipau ku tu...
Majlis kawin anak sedara yang hampir sebaya denganku....huhuhuhuhu
Terasa begitu tua skali.....

Abis majlis pepetang tu plak....aku teruskan lagi perjalanku ke mersing....
melawat wajah2 kesayangan hamba di sana.....abah ngan mak....
alhamdulillah...sihat mereka berdua....

So...ari ahad aku rehatlah kat mersing....tapi kena lak mendengar ceramah mak....
berkenaan dengan panambahan ahli keluarga...huhuhuhuhu
mementanglah aku ada sorang jerk....so kenalah follow dia pegi umah bidan....
mmmm suka ati maklah.....
Tetiba dapat call untuk 2nd interbiu....ari rabu nih....kat Shah Alam.....
Ya Allah..... nak travel lagi.... nak drive lagi....!!!???.
Tulun!!! Tulun!!! saperlah bleh jadi driver utk ke Shah Alam???? Aku dah x larat nak drive lagi.....Tuluunn!!!

Ari senin.... maulidur rasul.....
ah...masa nilah teruskan lagi perjalanan balik semula ke melaka.....
Huhuhuhu....esok kejer..... sampai jer melaka..... tetiba dah demam.....
Macamana nih???? Kepala ngah pening nih....berat macam ada batu.....
Nak drive ke klinik pun x larat nih......so.... aku kejam mata jerk....zzzzzzzzzz

Tiada ulasan:

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day