15 Mac 2009

Kecelaruan Fikiran!!!

Ku rindu....ku pilu.... kusendu.... hanya aku yang tahu......
Kusakit... ku perit.... ku jerit..... hanya aku yang tahu aku makin tenat menahan sakit....

Kulangkah... nampak mudah..... nampak indah.... namun sebenarnya payah.....
Kutunggu......akukah yang dungu???
Apa yang aku tunggu???
Ah... hampir kusut aku dibuatnya.....benar-benar kusut......
Umpama gulungan benang yang telah di uraikan oleh sang kucing kesayangan....Ya kucing kesayangan....
Benar-benar kini menjadi kesayangan....

Senak kepala otak memikirkannya...hampir benak dibuatnya.....
Berlegar dipundak fikiran....mencari negatif dan positifnya....segala keputusan yang akan dibuat.....
Patutkah aku begini??? Perlukah aku begitu???
Keputusan yang akan merubah anika ragam manusia....aku, dia, mereka dan segalanya yang ada dalam susur galur hidupku....
Segalanya nampak mudah..... hanya..... YA atau TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Jemputlah masuk.....