16 Mac 2009

Firasat mimpiiii......

Dah kali kedua aku mimpi... buaya putih duk menghalang perjalanan aku ke seberang pulau....
Buaya ayer masin tuu...
Masalahnya... aku patah balik...aku x cuba nak melintas lansung... duk kat tebing tengok buaya tu...buaya tu pun tengok balik kat aku.....x delak dia terkam aku.... walaupun aku kat tepi tebing sebelah dia.....Hehehehe...

Aku sesajer jer... bercerita ngan makcik2 aku.... pergh...memacam dukun2 mimpi tu buat kesimpulan....kekekeke (biasalah orang2 tua nih dengarkan jerlaaa....seronot gak layan kekadang nih)
Ada musuhlah...ada orang nak khianatlaa...ada penghalanglaa.... tapi yang paling menarik hati aku....ada satu kekononnya firasat dia......yang diberikan oleh makcik aku yang agak rapat ngan aku nih....

Dia kata ada 'orang' yang akan buat aku berat ati nak melangkah....bukan musuh...sebab aku lansung x cuba nak seberang.....dan dia x terkam aku bila ada peluang pun....
Aku tanya balik....melangkah kemana????
Dia kata.... kemana-mana ajer...

Hmmmm....agaaaak paham....kalau betullah makna pada mimpi aku tu....hheehee....
Tapi aku nyer buaya putih mmg baik.... dia xkan halang apa keputusan yg aku akan buat....
yang aku tau....dia slalu sokong apa yang terbaik buat aku...

Cuma nasib baik dalam mimpi tu aku x ajak buaya putih tu naik rakit skali pegi pulau...hehehehehehe
Kalau x...mesti aku bawak dia ke mana-mana aku pergiiiiii!!!!!
Jenuh gak aku nak menjawab ngan penunggu pulau nantiiii................kuang! kuang! kuang!

4 ulasan:

Hidemichimomotani berkata...

perhh..main dgn buaya tu! Agak2 ko plan nak ke mana?

dcrysz berkata...

hidemichi....
ni ngah pikir laa...
pergh!!! ngah perah otaklaa nih...

xiiinam berkata...

Waduh....keciknya tulisan...
.
.
.
.
.
.
.
.Wei..wei..wei...kesianlah aku wei. Aku dah tua...aku pun teringin nak baca entri ko...



mana cermin mata aku nih???

dcrysz berkata...

hahahaha...
entry ni untuk 17 tawun kebawah jer...hehehehe

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day