19 Mac 2009

Hyperactiveeee!!!!

Ari ni Auni request x nak pegi pusat jagaan.... dia nak mak dia jaga dia....
Kesianlak kat dia....memandangkan assignment aku dah separuh siap....so x der aku antau dia....

tapi macam biasalah.... walaupun setengah ari aku abiskan masa dengan dia..... tp bila time aku baru nak ngadap kejer jer..... dia pun datang menanyakan bermacam soalan....hush!!
Rasa nak geget pipi mentol dia tu.... yang paling mencabar aku... bila dia tanya soalan yang dia tau... pas tu... bila aku baru nak marah dia akan jawabkan untuk aku.... (senang cakap dia tanya dia jawab baliklaa....).

Satu lagi.... dak Auni ni...ada masalah dari kecik lagi yang dia mmg x bleh makan banyak sangat bebenda manis atau coklat terlalu banyak....dia akan tetiba jadik spring...hehehehe.... melantun-lantun.... hyper active...... kekalau tiba time2 tu....mmg alamat aku terpaksa bukak silat gayung, silat timba, kungtau....atau apa sajer yg aku tau... huuhuhuuhuhuhu.

Tapi apa yang aku nak bg tau sebenaunyer ari nih.... dia dah terhabiskan sepapan coklat yang aku sorokkan dalam peti ais tu.....so pepahamlah apa dah jadik kat umah aku nih........mmmm

cara2 dia nak menarik perhatian aku.....




Nilaa dia sijantung ati aku yang sorang nih...



yang slalu mencabar kewibawaan aku sbgai EMAK!!!!!!!! wawawawa

Tiada ulasan:

Jemputlah masuk.....