22 Mac 2009

uMAh & TAnGGa........

Ah...esok dah mula kejer.... ari ni ada kelas.... tp aku x gi pun ke kelas.... (maleh blajau yer...)

Tu la dia kekalau dah lama mengalami hibernasi... bebila nak mula semula proses biasa....dah maleh.....
sebenaunyer sang arjuna balik arr (ayah dak auni balik....hehehehe)
.... so banyak tugas2 yang belum selesai perlu diselesaikan....hik hik hik... pepaham ajelaaa...
nak salah paham laa tu... urusan umah tangga... perbincangan.... masalah seantero... perlu diminitkan tau....

Apa pun.... dapur tu lengkap mengikut waktu berasapnyer bila ada sang arjuna di umah nih....
kesian lak dah balik sekali sekala nih.....nak makan air tangan isteri kesayangannya...huhuhuhu

Auni lak...mmmm... paling kuat pun 1/2 jam jer dgn ayah dia.....
pas tu...mulalah dengau dia bergaduh 2 orang...... kalau dah sama nakal...
bapak anak bongsu...anak pulak anak tunggal tatkala nih....so begitulah selaluuuu....

Sampaikan aku kekadang bleh tetiba sound....
"Ni nanti kalau nangis salah sorang nih..... mak rotan dua-dua skali......!!!!"
padahal.... yang ngah gaduh tu... ayah ngan anak dia.....

Tapi kalau baik plak 2 org tu.... dia org komplot menyakat aku.....aaahhhhh!!!!!

Tapi tulaa namanya umah tangga....
kekadang bahagia.... kekadang tertekan...kekadang tu laa penyaman jiwa dan raga.....


Umah tangga bukan mudah...
tak betul mengaturnya......ia akan pincang...
TAPIIIII
betul mengaturnya ia akan jadi indah...sangat indah!!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hibernasi?????????
Tak sempat lar nak bace...nanti biler ade mase lapang baru bace...
Hik hik hik

Tanpa Nama berkata...

Nak tanyer...
Apsal umah dan tangga?

dcrysz berkata...

Baca yang lelama baru tauu naper hibernasi....

Umah & tangga...
sbb x sumer umah zaman skng nih ada tangga...&
x sumer tangga ada umah...erk!!!
yer ker??
Konpiuss...konpiuss...
ngeh ngeh ngeh...pikir jap!!!

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day