27 Mac 2009

Sungguh.....AKu riNdU DiA......

Alahai... sungguh aku rindu dia....riiiiiiiiiiindu sangat....

Tu laa saper suwoh pepandai tolak offer dari Johor tuh....
kalau x...... mesti lagi sebulan aku dah bleh duk dedekat ngan sang arjuna aku...kan....kan...???

Tapi tulaaa... apa nak buat....
kalau aku terkejarkan sangat.... org duk memperlekehkan aku....
Bagi offer....post bagus..... tapi gaji......x padan ngan kejer....ish...ish...
x de der nak terimanya....offer tu... ngah ekonomi merosot....nak naik kan setakat tu....
pas tu dok bandau johor tu....eeiiii....
tinggi belanjanyeerrr....

Ni laa dia masalah org kejer swasta nih....
Lainlah CKLah... dah mmg org gomen...cikgilaa katakan....

Eii... minggu ni..bebenor aku diduga....
Ngah x de mood...tetiba si Auni lak mogok...piket....
Komplen... ngalahkan pemuda pemudi ameno....
ada jerk x pueh ati nih.......

Mak x gitu...mak x gini... mak x itu...mak x ini...
Auni bosan... kena main sensorang.....ahh... peninnyer!!!
Mmg kesian kat dia.... x der kawan....
abih nak buat camner........ arjuna jauhlak.... nak proses kawan untuk Auni....kekekekeke

Semalam migrain datang... teruk sangat masa tu....
3 kali aku ngunjung tandas....melambakkan isi perut yg mmg dah x de apa2 masa tu....
ish...x bleh nak angkat paler....
ubat lak masa tu dah abih.... mak aii....berair mata jer laaa.....sampai tertidur menahan sakit....
nak ke klinik.... x bleh nak celik mata.... mcmn nak drive....
banyak nau masalah dlm paler nih nak pikir....

tp tu laa... yang slalu aku ckp dlm ati....mujuk ati....
aku kena adap jugak....so....
adap jerlaa pelan-pelan....
walaupun kena adap sensorang.....
syedih kan.....
X syiankan aku ker!!!!!?????????!!!!!!!! huhuhuhuhuhu

4 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam kenal..

syah shah berkata...

gitulaa dugaannya kalu duk berjauhan... apa-apahal, suma kene hadap sensorang... nak mengadu pon susah...

takpa... insyaAllah, adalaa rezeki kot lain nanti tu... :D :D

xiiinam berkata...

Apa babitkan ckLah nih?
.
.
.
.
.
.
.
.
Errr...dengkilah tu.


Muehehehe

dcrysz berkata...

Lot of Love...
Salam kenal jugak....


Syah Shah...
insyaAllah.... harap begitulah....

CKLah...

memang dengki...sengki...mon ki...
kikikiki.... :P

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day