18 Mac 2009

Outing...


Demi memenuhi permintaan kaum yang x berapa nak muda...... so aku besaukanlah catatan tulisan kali aku nih....
(kesian member2...kena tmbah power cermin mata...hik hik....)

Actually...aku nih ngah bercuti seminggu.... mngalahkan cikgu-cikgi plak...... ialah....aku nih kan pekerja kilang jerk...huhuhuhuhuu... plantshutdown.... tempias krisis ekonomi...
So apa yg aku rasa.....sehari dua...raserlah seronotnya bercuti..... tapi kalu dah masuk hari ketiga....hilang dah se.... tinggal ronot jerk...huh!!.... mmg tahap gaban bosannyer....

Demi mengisi masa2 yang kian terluang...disamping mnyiapkn assignment yang berlambak tu...
so aku layanlaa....wayang 'street fighter'....ngan kengkwn..... (terasa macam budak sekolah outinglak....).

Memula nak pegi... kemain bersemangat lagik member2 aku yg x brp nak siuman tu.... kekononnyer nak baling2 pop corn kat couple2....nak ngakal orglaaa....
tapi... bila dah masuk kat dlm panggung.... molot2 ternganga...dahi berkerut2... tangan laju jerk mencapai pop corn masuk kemulut.... sama laju ngan pelakon tu bergasak....hehehehehe... ni yang dikatakan EXCITED.....
Tp paling best skali... minah brutal geng aku nih... punyalah Emo.... meleleh air mata bila babak sedih heroin dapat jumpa bapak dia balik....huhuhuhuhuhu.
Memang pakat gelak jerlaa member2 yg x de Emo ni barangkali....hik hik hik...

Tapi apa yg aku bleh simpulkan apa yg terjadi ari nih....(dah tersimpul pun....)
wanita...
gemalai lakunya adalah kerana ingin menutupi hatinya yang berpendirian....&
kekerasan lakunya adalah kerana ingin menutupi kelemahan hatinya terlalu lembut.....

Tiada ulasan:

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day