04 April 2009

Ku Redha Sendiri....



Riang nau agaknya hati ini............
Kerana terima berita gembira.
Aku akan menuju ke destinasi baru......

Sakit nau agaknya hati ini.........
Kerana terima berita yang menyakitkan hati.
Dia dah ilangkan kepercayaanku........

Jari ini pantas untuk mengetuk papan keyboard ini....
melampiaskan apa yang terbuku dihati.........
Suka pun aku cerita.....
Sedih pun aku cerita....

Mungkin aku sang penceritera agaksss nyer...........

Namun... tu laa pengalaman hidup........
Pengalaman mampu memberikan aku kekuatan.....kehebatan....& pengajaran.

Aku x salahkan nasib....
Bila aku lalui apa yang aku lalui sekarang ini.....
Aku rasa aku adalah seorang yang hebat....
Bila TERPILIH untuk melalui rentetan idup ini.....

Hebatkan manusia.....
Khalifah di muka bumi ini.....
Yang di jadikan oleh Yang Esa
Yang mewarnakan muka bumi ini.....

Bermcam cerita.... bermacam ragam........bermacam cara



*******************************************************





(video clip x dpt disiarkan atas dasar keselamatan sejagat.....kekekkekeke)

Ku Redha Sendiri

Aku bukan aku.......Yang kau kenali dulu
Engkau bukan engkau.....Yang pernah memukau
Di hadapan kita..........Dua insan berbeza
Yang mencari-cari...........Arahnya sendiri

Suara senada.........Seia sekata
Tiba saatnya...........Bercanggah jua
Kita yang bersifat baru............Berubah dengan waktu
Kau dan keangkuhanmu.........Mencabar kesabaranku

Ke mana kelembutan........Bicara yang bersopan
Diriku dikasarkan.........Oleh pengalaman
Andainya berjauhan.........Rahmatnya kedamaian
Biarkan pergi.............Biarku di sini
Biarlah pergiKu............ redha sendiri

**************************************************

sebenarnya aku nih ngah bosan tahap gaban.....STRESS

Tu laaaa yang ngarut2 kuar........kekekekeke............

Ah.... lagi 3 minggu nak exam.....TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!

6 ulasan:

KTS berkata...

ellleeeehhhh... tak nak ngaku kunun...
nak salahkan STRESS plak...
sudah la weiiiii...
gi study

muehehehehe... ada org tak nak ngaku...
muehehehehehe

dcrysz berkata...

KTS,
nah amik...aku masuk skali nih utk kau dengau!!!!
Bleh jd juara AF tau....
mana ada org yg sempurna...kekekek

Syah Shah berkata...

err... aku duk tetepi jek... sebab tak paham butir bicara tentang topik apa... hik hik hik :P :P

dcrysz berkata...

syah shah...
budak terlebih umor mmg kena duk tetepi jerk...kkekekek

Yunus Badawi berkata...

tumpang lalu.
kts apasal ko dtg sini tak ajak aku? Lain kali kita dtg sama2 ya. hehehe

dcrysz berkata...

YB...
Bukannyer KTS dah kata...
U jump...i x jump...kekekeke

Jemputlah masuk.....