31 Mac 2009

Ni laa...kali terakhir


Di suatu petang....31 mac 09....di sebuah kedai di taman kawasan ayer keroh....

.


.


.


mamat bangla:kaka... mau bili apa??
(entah bila pulak aku jadi kakak dia ntah....)


aku: plastik...plastik bungkus nasik lemak....


mamat bangla: plastik ini ka??
(plastik air batu malaysia...dikitaikan kat aku....)


aku: bukanlaaa.... tu plastik ais krim.... saya nak plastik utk bungkus nasik lemak laaa....
(geram.... namun masih lagi kontrol ayu ku ......ahaksssss)


mamat bangla: ala kaka... mau usik sikit.... jangan mara....
(menyeringai kat aku.... menampakkan giginyer yang putih... cam model iklan darlie tu...)


aku: senyum kelat......


mamat bangla: saya tau ini plastik akka mau kan??
(sambil berjalan ke arah aku.....)


aku : senyum kelat lagi....mengangguk...


mamat bangla: Saya suka tengok akka marah... sunyum... manyak cantikk!!! Lama dah saya tengok akka...


aku: ulpsss..... tertelan liur....biau betul bangla nih.....


mamat bangla: Abang mana? sudah lama tara nampak? Sudah cirai ka?... Tak pa...saya ada....
(Dia menyeringai lagiii.................ah kali nih.....aku nampak dah macam dinasour lak....ish!!!)


aku: Ada... kejap lagiii dia datang sini pukul awak!!!....
(cecepat aku letak duit...capai plastik..... pas tu tinggal cenggitu jerk.....)


Ada ker bini orang nak di "ADJUST" nya.....kalau ensem cam usman awang tu ok gak....


bleh aku buat siput janggutnya tu....
Ni laa...kali terakhir aku datang kedai kat siniiiii..... eeiiii... takut aku dibuatnyer!!!!

.

.

.

.

P/s:.... tapikan..... berbunga gak ati nih.....kekekekeke..... ada gak secret admirer ghupernya...
aaahhhaaakkkkksssssss PERASAN kan...kan...kan....

(kang ada lak yg dengki kata aku menyohor nih!!!....aku baru blajar nak menyohor ....baru abis bab satu....m/s 8...Tajuk: menyohor diri.........mue heee heee....)

6 ulasan:

ku tak sempurna berkata...

hik hik hik..

bangla pun secret admirer gak kan..

selamat memerasankan diri... bila lg nak syok sendiri :P

Khairul Antasha berkata...

kaka, manyak manis la kaka nih...hehehe

dcrysz berkata...

KTS...
Bangla pun bangla laa... kekeke.
Syok sendiri??? Dah pun aku wat masa entri2 sblm nih...mu eh he he


Khairul Antasha...
Ala adiiik maniiss... TAU x per..kekkekekeke...
(puas dah kena hurung ngan semut... sbb manis sgt!!!...)

syah shah berkata...

plastik bungkus nasi lemak?? meniaga ka adik maniss?? bungkusla guna daun pisang... lagi wangi... hik hik hik hik :P :P

dcrysz berkata...

syah shah...
Meniaga daun pisang...bungkus dlm plastik nasik lemak...kekekekek

kirana berkata...

Kaka... kaka... Saya pun takut jgak la baca ini cerita.

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day