03 April 2009

Ada ker patut???!!!!


Ah....aku tau dia siapa.....
Seorang yang mudah....mudah cair!!!!
......
Bila diayat....................
Ah.... aku tau dia siapa....
Seorang yg mudah ....mudah mencari!!!!
.......
Bila sunyi..............
Ah...aku tau dia siapa....
Seorang yang mudah..... mudah resah!!!!
.......

Bila diusik..........

Ah!!!!.........
Patut ker aku rindu dia????
X patut.... X patut.....memang X patut.......
Kenapa X patut????............

Kerana dia X patut terima RINDUKU!!!
Kerana dia X patut terima KASIHKU!!!!

Kerana dia X patut terima PERHATIANKU!!!!
Kerana dia X patut terima KEBAIKANKU!!!!


Kerana dia mengambil kesempatan atas kebaikanku......
Kerana dia mengambil kesempatan atas perhatianku.....
Kerana dia mengambil kesempatan atas kasihku.....
Kerana dia mengambil kesempatan atas rinduku.....
Ada ker patut????........Sungguh x patut......

Zalim benar dia...........Zalim sangat!!!.........
Aku benciii dia...... TAPI.....aku rindu dia.....
Aku sakit hatiiii ngan dia.....TAPI....aku sayang kat dia!!!!


Aku tau dia tau.....
Dia tau apa yang aku tau.....
Aku tau dia faham.....
Dia tau apa yang aku faham........

Aku tau dia rasa.....
Dia tau apa yang aku rasa....
Cuma keadaan buat kami buat2 kurang tau, kurang faham & kurang Rasa!!!!!
Ni namanya penyakit........


PENYAKIT EGO!!!!!!!!!!!
Timbul perasaan nak menyakiti hati.........
Mengambil peluang kerana aku x de di sisi.........
Kenapa nak suwoh aku tau????
Kenapa nak bagi aku rasa sakit????

Korang paham???.... tentu tak kan???.....mmm actually aku pun pun dah mengong!!!
X paham apa yg aku paham..... sebab asyik pahamkan org lain jerk!!!!!

The most difficult phase of life.....


is not when no understands U....................


It is when u don't understand yourself!!!!!!!


................................... itulah aku!!!!..............................


3 ulasan:

xiiinam berkata...

sape suwoh ko maen api?
kan dah terbakar jari.....




pi celup kat sinki nun....
lepas tu ludah tiga kali...
kanan sekali...
kiri sekali...
errrr...
atas sekali....
.
.
.
.
.
.
lariiiiiiiiiiiiiiikkk....

dcrysz berkata...

CKlah...
ni bukan main api....
api yg dtg membakar jari ini...

ni bukan yang dicari....
Dia yg dtg menyerah diri...

dcrysz berkata...

Pas tu...dia suka-suka sakitkan hati iniiiii!!!!

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day