17 November 2009

Terduga aku.......


Aku diduga kali ini.....

Dugaan yang aku tidak sangka sama sekali..........


Aku diduga lagi....

Dugaan yang hampir aku tak percaya....aku yang mengalami............


Bertahankah aku dengan dugaan kali ini......


Hanya TUHAN yang tahu.....bahawa dugaan ini benar2 pasti.........


Hanya dengan satu panggilan.... luruh rasanya semangat di hati....

Tegakah aku untuk mengalami situasi ini.....


Kecelaruan fikiran dan hati....

Kerana permintaan kali ini....

Dari seorang ibu....yang menjadi semangat dan nadi......


7 ulasan:

Tijah berkata...

ko kenapa nok. lama x dengar citer...
sihat?

Yunus Badawi berkata...

dah habis ke menuntut dan bertapa tu?

Ko dtg KL dah malam baru sampai. Tak dptlah nak dating wakaka

dcrysz berkata...

Tijah...
aku ok nok....
citer.... biasa jer....

YB...
Aku nuntut ilmu ghaib....
ko x perasan ker aku tetiba dah ada kat sebelah ko nih....
heheheheh

ku tak sempurna berkata...

smg kuat dan tabah menempuh dugaan...

go go chaiyok... :D

xiiinam berkata...

....ingat ckLah lagi tak?

Hidemichi berkata...

Mak kalau dah minta isikan air, kalau tak isi- derhaka, kalau tak penuh- mcm tak ikhlas, kalau penuh- takut melimpah....tangan tua mana kuat lagi.
Apa yg aku merepek ni.

Zyma Saad berkata...

Ko pegi bertapa kat gunung mana sampai hilang lama tak nampak?? Ko jadi halimunan ekkkkk???

:)

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day