23 Oktober 2009

Sama ker idak???

Buah ati... atau buah jantung....
sama ker idak???

Jantung ati.... atau jantung pisang....
sama ker idak???

Apa yang sama???
Apa yang idak???
Ada idea tak???

mmmm.....kena fokus nih!!!!

11 ulasan:

chekgu BaniHassim berkata...

spellingnye tak same...
fungsi pon berbeza..

Yunus Badawi berkata...

Apa yg ko nak kenen ni?

kakpah berkata...

yang berbuahnya hati. yang mengarangnya jantung. sebab tu orang kata buah hati pengarang jantung kehkeh..

dcrysz berkata...

chekgu...
yer arr.... lenlaaa bunyiknyer yer....

YB...
ala ko nih....mcm tetau jer....
ada benda yang aku nak kenen nih....

kakpah...
tul laaa....setujuk.......

Yunus Badawi berkata...

Ko bagi tau lah aku apa yg ko nak kenen tu. Kalau ko segan nak tulis kat sini, ko boleh kontek aku melalui saluran2 lain tu hehehe

dcrysz berkata...

YB...
kita penah kontek pakai saluran lain ker???
kang dengar dek....org lain...ish...
aku ni pemalu...

dcrysz berkata...

YB...
kita penah kontek pakai saluran lain ker???
kang dengar dek....org lain...ish...
aku ni pemalu...

Zyma Saad berkata...

spelling nyer tak sama.


http://zymasaad.blogspot.com/

Hidemichi berkata...

jantung kat dalam, buah kat luar!

dcrysz berkata...

zyma...
pandai pun..... nanti kita gi umah awak lak yer....

Hide...
weiiii...ko makin pandaiii arr...

syah shah berkata...

kompom memang tak sama jantung hati dan jantung pisang... hihihihih :P :P

ape lagi buah ati dan buah jantung... Har har har har :P :P

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day