10 Mei 2009

Kenangan indah buatku

Beb....
Ko kawan sekerjaku....
Cakap lepas bila rasa ada yang terbuku....
Bergaduh denganku setiap waktu...

Namun mengajarku ko tak jemu....
Aku memang slalu membuatkan ko berbulu
Tugasku menyakat ko setiap waktu...
dan ko membalas semula tanpa jemu....

Sungguh memang aku rindu....
Rindu dgn apa yg aku tinggalkan di situ....
Ko teman istimewa buatku......

Ko gila macam aku....
Ko sakit pun macam aku....
Ko lebih kurang sewel macam aku....
Umur pun seMUDA aku.....

Mudah tegang...mudah kendur.....
Ko cermin buatku.....
Sungguh.....Aku ikhlas kawan ngan ko....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku rindu ko ......

Aku nak mintak maap & halal segala.... kat ko beb....
Terima kasih sebab bg aku peluang kenal ko....
Ko memang kawan yang baeeeeekkkkkkkkkkkk.......!!!!!!!!!

8 ulasan:

~Cinta Cukulet~ berkata...

bukan senang nak jumpa kawan yg sehati sejiwa kan..dah jumpa sorang pun kira beruntung :D

xiiinam berkata...

...meh kawan cklah pulak meh...
...meh gaduh dengan cklah pulak meh..
...meh bertekak-tekak dengan cklah pulak meh...



...meh main lepuk-lepuk dengan cklah pulak meh...

Errrr...cklah ajelah lepuk kau...
kau jangan....
Hormati orang yang lebih tua dari kau...
Hiksssssss....



gurau2 di Hari ibu...
Selamat hari ibu untuk kau...
moga sentiasa dikasihi suami dan anak-anak...kerana hanya siraman air kasih mereka dapat menguatkan roh dan jiwa kita...isteri dan ibu!

kakpah berkata...

kpah pun suka gurau-gurau hehe..
selamat hari ibu.

Hidemichi berkata...

Mudah tegang mudah kendur...mcm teka-teki pulak!hehehe.

Yunus Badawi berkata...

aku harap ko jumpa seorg teman yg sama sewel di tempat baru. Kalau tak sure ko rasa jemu.

Ditakdirkan takde yg sesewel ko di JB, di alam maya ni ada beberapa org yg mcm tu. Aku antaranya hehehe

MUNSYI ragbar berkata...

Jom lah kita pula gaduh-gaduh...(di alam maya) kalau itu bleh buat ko rindu...

kirana berkata...

Sape nak gaduh2...hahhhh! Oowwhh... korang boley nak gaduh2 tanpa pengetahuan Kirana yer? Sini ko... aku sekeh kepala ko jap!

Management Consultant berkata...

darah muda............................

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day