10 April 2009

SaKiT aTi @ aTi sAkIT!!??



Sungguh aku tercabar


Ia mencabar kewanitaanku...


(ilang ayu ketika berasap keluar kot idung n telinger.....)


.


.


.


.


.


Sungguh aku didugaaaa


Ia menduga kesabaranku....


.


.


.


.


.


Siapa dia untuk menjetik perasaan ini!!!


Menimbulkan sakit hati...


Menambahkan garis-garis didahi...


Benar.....


aku memang benci!!!!!!!!!!!!!!!!!


.


.


.


Korang mesti pikir aku berjiwang lagi.....


Ya... Benar....aku akui ini.......


.


.


.


.





Aku sedang makan ati.....


Ati aku sakit.... & aku sakit ati......


.


.


.


Sampai ati...


Sampai ati....


Sampai ati.....huhuhuhuhuhu


.


.


.


Ko duga ku sebeginiiiii....


.


.


.






tatkala aku sdg mengalami...


gelodakan tsunami di dalam perut ini...


ko jatuh kat dlm pinggan nasiiiii.............


.


.


.


Ah aku berjanji!!!!


akan jadik pemburu tegar kini.....


Kerana keseronokan ko berlari2....


Disiling tadiiii......


ko terjun dlm pinggan nasiiii.....


.


.


.


Ko tau tak kerana tu.....selera aku matiiiii.....


Siap ko nanti......aku kebulur ni!!!!!


.



.


Eiiiii.....nak sebut nama ko pun aku geliiii..............


.


.



CICAKKKKK....siap ko niiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aku istihar PERANG!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 ulasan:

Tijah berkata...

kalau cicakman yg jatuh kau marah tak?
*bayangkan muka dia hensem dan ada 6 pack. (bukan sepol apek)

dcrysz berkata...

Tijah....
Aku SUKEERRRRR!!!!
Tapi time lelapau cenggitu... aku x kira...CICAKMAN tu pun aku telan!!!

xiiinam berkata...

.... Ia mencabar kewanitaanku...

laaaaa....ko wanita ke...??
selama ini aku dok renung mata ko dgn penuh perasan...
dok mengayat ko dengan ayat jiwang karat...
Ingatkan jejaka budiman...nampak mata je kan...tk pasti...


sesia je lah ye....muehehe...

dcrysz berkata...

CKLah...
KO salah buat tenungan makrifat tu...
Dah dah dah...gi balik smula....
abiskan bertapa tu....
pas tu dtg balik yer kak...kekkekee

~Cinta Cukulet~ berkata...

lain kali tangkap cicak tu, pastu goreng.

ewwwww..

Yunus Badawi berkata...

saya pun geli tengok cicak. Tak sanggup nak istihar perang. Ko ajelah perang sorang2 hehehe

dcrysz berkata...

cinta cukelat...
A ah kan...goreng celup tepung lagiiii....nati aku kurier ke tempat ko yerk....kekkekeke

YB...
Ko sampai hati.... membiarkan aku perang sendiriiiii...huhuhuhu...
Marilaaaa perang ngan CICAK skaliiii

theconfused berkata...

hoh.. wat saspen jaaaaaaaaaaa.....

seb bek ko tak telanja beliau tadik.. muahahahah

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day