19 Jun 2009

wAnITa iTu!!!!!!!!!!!!

Kata lelaki itu.................................
Wanita itu....

Wajahnya menikam kalbu

Tidak terlalu cantik tp tampak bersih dan naif


Wanita itu....

Hatinya mencairkan jiwa

Bersopan santun lemah gemalai lakunya


Wanita itu....

Senyumannya mempersona

Terlalu telus kasih dan sayangnya


Siapakah dia???

Hatiku tertanya-tanya

Namun akhirnya terjawab jua.....

Wanita itu milik mutlak suaminya.........

Wanita itu...

Dialah wanita yang bisa mencarik hati lelakiku

Ah!!! Dialah wanita itu...
.
.
.
.
..


Kata aku.....................


Salahkah wanita itu kerana
lembut bahasanya.....
gemalai lakunya....
cantik senyumannya....
kerana ia memang dilahirkan begitu.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zalimkah wanita itu kerana dia memang dilahirkan dengan kaya dengan kasih sayang???
Sifat keibuan yang ada padanya..... bukannya apa-apa.
.
.
.
.
.
.
.
Wahai lelaki....
Wanita itu.......memang begitu...
Jangan kau termangu-mangu
Pabila cinta dan kasihmu
Dibalas dengan hempedu
kerana dia dilahirkan bukan untukmu............
.
.
.
.
Bukan mudah untuk terima sebuah hakikat pabila wanita yang diidamkan itu adalah milik orang & janganlah terlalu mudah untuk jatuh cinta dengan wanita yang sememangnya kaya dengan kasih sayang....
kerana itu semua bukan permintaan mereka dilahirkan begitu.................

13 ulasan:

MUNSYI ragbar berkata...

D...
Siapakah wanita itu...?
Aku terkesima...
masih adakah wanita yg kau puji2 tu pada masa ini?

ku tak sempurna berkata...

errr...
jangan puji aku lebih2...
malu taw...

hik hik hik..


pssttt... nanti aku belanja!!

Yunus Badawi berkata...

ko ke wanita itu? tapi siapa pulak lelaki itu? kuang 3x

dcrysz berkata...

Munsyi....
adalah tu yg aku citer nih....

KTS...
heheheheh........ bila ko nak belanja aku nih....

YB...
Ko dari dulu laaa....
asal aku citer jer.... ko kata aku....ish....
mana ko tau aku nih kategori gemalai....heheheehe
.
.
.
.
aku x sehebat tulaaaa.....

kad0k. berkata...

bagus wanita tu sebab punya ciri2 sebegitu kan? hehehe

salam blog..:)

dcrysz berkata...

kadOk....
kenkadang hati yang bercinta itu buta.....
nampak tiang pakai skirt pun dia kata wanita seksi......
so pepaham jerlaaaa.........kekekek
salam berblog jugak....

~Cinta Cukulet~ berkata...

siapa wanita itu...hehe

dcrysz berkata...

CC...
akulah tu kot.....heiewwww....
ouchhh....malu I tau....
hehehehehe

p3lilin berkata...

beb

aper kata nko tukar gaya bahasa nko
meleleh siut air liur, air idung...
membaca nko nyer n3..

wawawawawa..

ganaz laa...transform sikit..

xiiinam berkata...

Glup....
aku menelan air liur yang terkumpul...

Aidil Fadzil berkata...

Salam...Wanita tercipta untuk lelaki. Tanpa lelaki siapalah WANITA dan tanpa WANITA siapalah diriku...terima kasih IBU...

syah shah berkata...

lamanya ko menghilang...

AL-BIMA SAKTI berkata...

cantik bahasa
cantik minda
cantik kata;

cantiklah ia...

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day