01 September 2009

42 hari...berhibernasi

2 Sept 2009....
aku akan mulakan semula tugasku seperti biasa ditempat kerja....

setelah 42 hari meng'mc'kan diri.....


bermacam perkara berlaku kepada diri ku ini dengan bermulanya cuti mc tersebut....

ada suka...ada duka.....

namun kugagahkan jua kerana kehidupan harus diteruskan....


suka...kerana

1. berpeluang untuk pergi training...dan jumpa kengkawan bhgn selatan n seangkatan....

2. dapat jumpa blogger tegar....yang glemer....kekekkeke

(leh tahanlaaa ensem...nasib baik aku x jatuh cinta).

3. jumpa Gaban Z.........


duka....kerana

1. ada berlaku salah faham antara aku dan gaban Z........ entahlaaaa.




Kat sini aku nak bg tau...andai sesiapa kenal ngan Gaban Z....bagi tau kat dia....

Aku nih mintak maap sesangat....sempena bulan baik nih...maafkanlah aku atas keterlanjuran kata2 aku nih.... yer ler...kenkadang mulut nih terlebih bayau insurans....sedap jer bercakap..... terlupa yg ko nih jenis sensitip.....dan agak ego.....


Banyak kali dah aku cakap dengan dia...kalau nak kawan ngan aku.... hati nak kena kental....atau jenis kamikaze....baru leh selari ngan dak dcrysz.....kekekeek.... tapi dia romantik dan sensitip......aduyaaaiiiii.........


tu yang aku x sanggup......caaaaiiiiirrrrrr!!!!!!!!


Apa pun....aku nak ucap terima kasih atas segalanya........... kerana benarkan aku mengenali seseorang yang aku hormat dan pengakhirannya begini....

Sungguh......maafkan aku!!!


P/s: aku nampak jer berhati waja..... tapi hatiku ini halus mulus dan tulus...kekekekek......... ada yg nak muntah??? sila...sila...sila...batalkan poser anda.....wakakakaka!!!

5 ulasan:

KHaiRuL aNTaSHa berkata...

42 hari dlm perkelanaan... salam ramadhan kak!..slamt hari raya maaf zahir batin.. hehe

Mak Su berkata...

hati maksu ni spesis apa entah ler, tapi keta maksu besi keluli, tahan juga ler :)

syah shah berkata...

termuntah takpe, tak batal puasa... hik hik hik hik :P :P

hoo... selamat bekerja kembali... :D :D

xiiinam berkata...

selamat kembali

Yunus Badawi berkata...

Adakah aku kenal blogger tegar yg ensem yg ko temui tu? hehehe

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day