08 Ogos 2009

Maafkaaaannnnnn aku......




maafkan aku andainya kau terasa

aku tidak melupakanmu

kau tetap dalam hati sanubariku


namun....

masaku agak terbatas kini untuk selalu menghubungimu

atau menjengahmu di lamanmu


Andainya aku ada kesempatan

aku akan selalu melawatmu
ini janjiku

4 ulasan:

syah shah berkata...

Arrr... Maaf tak diterima.. Kikikikik :P :P

Takpa... Ambil masa... Sembuh tu lebih penting... Take care ya? :D :D

xiiinam berkata...

....tak usah pedulilah pasal kami makhluk-makhluk maya ni....


Jaga kesihatan...itu lebih penting.


Dalam blog pun ada juga yang suka menyakitkan hati,makin dilayan makin menjadi-jadi......kan..kan..

Yunus Badawi berkata...

betul kata ckLah - jgn pedulikan sgt makhluk2 maya yg melata mcm kami ni. Ko jaga kesihatan dan semoga cepat sembuh.

Aku hanya mampu mendoakan kesihatan ko. Nak melawat ko mungkin tak sempat kerana aku belum ada rancangan nak ke JB sehingga lepas Raya nanti. hehehe

kuIna LadyInRed berkata...

bila free singgah2 lah menziarah..
tak pun buat autopublish en3...

Jemputlah masuk.....

Beauty Tip of the Day