27 Februari 2009

Temaaaannn!!!!

Hanya hadir bila dia kesusahan.............
Hanya hadir bila dia nak buat aduan..........
Hanya hadir bila dia rasakan kurang kemesraan.........
Hanya hadir bila dia keresahan.....
Tapi....
Bila kita kesusahan, nak buat aduan, rasa kurang kemesraan & keresahan...
Dia hilang dari pandangan...
Dia hilang dari landasan....
Itukah namanya teman???

Ah… seribu boleh dicari…kalau teman sebegini….
Tapi yang sanggup susah dan senang tu payah sekali.....

Aku... diminta itu.... Aku diminta ini....Aku diminta begitu... Aku diminta begini....

Ah... bukan untuk meminta simpati...cukuplah sekadar memahami...
Aku juga punyai perasaan dan hatiiiii ....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ow..eh?

kan kita da janji...

1000 pendapat boley diberi,
keputusan mutlak milik peribadi,,

(buku JaTiDiRi, Prenggan Ke 2, Sub artikel ke 6)

Jemputlah masuk.....